دو اثر هنری از نمایشگاه آنلاین «فرا لحظه» که از هفتم خرداد ماه در وبسایت گالری هیچا و متاورس آغاز به کار کرده، به فروش رسید. این نمایشگاه که شامل عکس‌های منتخب جشنواره عکاسی شهربازی قهرمانان است، با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شده است.

آثار فروخته شده، اثر هادی دهقانپور (رتبه سوم جشنواره) و اثر زهره منصوری (رتبه اول جشنواره) هستند که از طریق وبسایت گالری هیچا به خریداران ارائه شدند.

این اتفاق نشان‌دهنده‌ی تمایل روزافزون مردم به خرید آنلاین آثار هنری است. نمایشگاه‌های آنلاین فرصتی را برای هنرمندان فراهم می‌کنند تا آثار خود را به مخاطبان گسترده‌تری معرفی کنند و خریداران نیز می‌توانند به راحتی  و از هر مکانی، آثار هنری را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که تمام آثار موجود در نمایشگاه «فرا لحظه» به صورت NFT بوده و علاقه‌مندان می‌توانند NFT آثار را نیز از طریق سایت foundaition خریداری کنند.

گالری هیچا با برگزاری این نمایشگاه آنلاین، پیشرو بودن خود در ارائه هنر آنلاین را به اثبات رساند. «فرا لحظه» اولین نمایشگاه آنلاین این گالری بود و به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه‌های آنلاین دیگری از این مجموعه باشید.

دو اثر فروخته شده:

[زهره منصوری] (رتبه اول نمایشگاه)
[هادی دهقانپور] (رتبه سوم نمایشگاه)